اس ام اس هاي طعنه دار شهريور 91
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس هاي طعنه دار شهريور 91
نوشته شده در دو شنبه 27 شهريور 1391
بازدید : 333
نویسنده : KMC

تقصير از .::من::. بود... آن زمان که گفتي: قول بده هميشه .::کنارم::. بموني... يادم رفت بپرسم.... کنار .::خودت::. يا .::خاطره هات::. ...؟؟؟ _________________ .::من با بقيه فرق ميکنم::. . . . فقط اونيکه هيچوقت اين جمله رو نگفت واقعا با بقيه فرق داشت...! _________________ خيلي وقتها بهم گفتن: چرا ميخندي؟ بگو ماهم بخنديم... اما: هرگز نگفتن: چرا غصه ميخوري؟ بگو ماهم بخوريم...!!! _________________ روز مرگم در آخرين نفس فقط يک چيز به او خواهم گفت: ... اونطوري نه......، اينطوري ميرن...!!! _________________ همين که: فهميد غم دارم، آتش گرفت....!! به خودت نگير... سيگارمو گفتم!!!!! _________________ دلي که اندوه دارد. نياز به شانه دارد، نه نصيحت... کاش همه اين را ميفهميدند...!!!!! _________________ اگر بتواني ديگري را همان گونه که هست بپذيري... آن وقت عشق تو واقعي ست....!!!!! _________________ فقط يکيو ميخوام که: باهاش برم کافه... ربات هم بود،...،بود!!! بي احساسيش شرف داره به احساس بعضي ها!!!!! _________________ خدايا؟؟؟؟ هيچ تنهايي رو اونقدر تنها نکن که: به هر بي لياقتي بگه: .::::عشقم::::. _________________ بايد به بعضي ها گفت: .::ناراحت چي هستي؟ دنيا که به آخر نرسيده...!!::. من نشد...؛ يکي ديگه...؛ تو که عادت داري...!!!!! _________________ گفت: مرا فراموش کن..... اما: ندانست که: اصلا ارزش به ياد ماندن را نداشت...!!!!! _________________ من چرک نويس .::احساسات::. تو نيستم...!!! .::دوستت دارم::. هايت را جاي ديگري تمرين کن...!!!!! _________________ چه ساده بودم که: گمان ميکردم به دورم ميگردن... کساني که دورم ميزدند... _________________



:: موضوعات مرتبط: طعنه دار , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس طعنه دار , غمگين , عاشقانه , داستاني , پيشوازها , جديدترينها , ترفندها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: